ありがとうございました

スポンサーサイト


【和訳】 I Need to Be in Love/Carpenters

1月に一度記事にしたものです。
編集したら検索にHitしなくなっちゃったので再投稿です^^;


I Need to Be in Love (青春の輝き)

The hardest thing I've ever done is keep believing
There's someone in this crazy world for me
The way that people come and go through temporary lives
My chance could come and I might never know

I used to say "No promises, let's keep it simple"
But freedom only helps you say goodbye
It took a while for me to learn that nothing comes for free
The price I paid is high enough for me

* I know I need to be in love
I know I've wasted too much time
I know I ask perfection of a quite imperfect world
And fool enough to think that's what I'll find

So here I am with pockets full of good intentions
But none of them will comfort me tonight
I'm wide awake at 4 a.m. without a friend in sight
I'm hanging on a hope but I'm all right

repeat *
repeat *


私の人生で一番難しいのは
信じ続けること
こんな狂った世界でも
私を信じてくれる人はきっといる
儚い人生を行き来する人々の中で
私はそのときが訪れても
全く分からないかもね

「誓いなんていらないよ、ありのままでいよう」
なんて昔は言ったけど
自由は貴女からのお別れをただ早めただけ
そして少し時間はかかったけど
物事が思うようにはいかないことを学んだよ
その代償はあまりにも大きかったけどね

分かってる、私は愛を求めていて
分かってるよ、私は時間を無駄にしてばかりで
分かってるんだ、不完全なこの世界に私は完璧なものを追い求めていて
そしてね、愚かなことに私はそれが見つかるなんて思っているんだ

そんな私のポケットの中は夢や希望でいっぱいだけど
今夜は何ひとつ私を慰めてくれそうにない
朝の4時だというのに目は冴えるばかり
友だちの姿なんて1人もなくて
ただ一縷の望みにすがりついているだけなんだ
でも大丈夫だよ

分かってる、私は愛を求めていて
分かってるよ、私は時間を無駄にしてばかりで
分かってるんだ、不完全なこの世界に私は完璧なものを追い求めていて
そしてね、愚かなことに私はそれが見つかるなんて思っているんだ
プロフィール

アンジャベル


カテゴリ
カレンダー
プルダウン 降順 昇順 年別

05月 | 2017年06月 | 07月
- - - - 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 -


黒メイド時計
四季の花時計
